16.04-17.04.2015

Social Media Convent

Trzecia edycja Social Media Convent odbędzie się 16 i 17 kwietnia w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. Uczestnicy dowiedzą się, jak działać w mediach społecznościowych, aby budować swoje firmy, zdobywać klientów i promować usługi.
Social Media Convent to międzynarodowa konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. W tym roku uczestnicy wysłuchają 30 prelekcji o kilkudziesięciu markach. Będą też wykłady o narzędziach do zarządzania kanałami w społecznościach, festival case study oraz #TweetShop.
Pierwszy dzień wydarzenia (czwartek, 16 kwietnia) to Twitter Day, podczas którego wystąpią goście specjalni m. in. Katie Lampe, Partner Manager, Twitter, oraz Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, Stephen D. Mull. Swoimi doświadczeniami z działań na Twitterze podzielą się agencje, marki, instytucje samorządowe i państwowe oraz sektor NGO. Z prelekcją wystąpi też 140 Media – wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce. W przerwie pomiędzy prelekcjami uruchomiony będzie TweetShop, w którym za tweeta będzie można kupić gadżety. Aby skorzystać z TweetShopu należy mieć aktywne konto na Twitterze.
Drugiego dnia (piątek, 17 kwietnia) – Social Media Day – na uczestników czeka kilkanaście prelekcji o różnorodnej tematyce: usłyszymy m. in. o serwisach: LinkedIn, Hootsuite, Facebook, YouTube, Snapchat czy sekretach tworzenia dobrego contentu oraz wideo dla społeczności. Pierwszym gościem specjalnym drugiego dnia konferencji będzie Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner. Kolejna prelekcja należeć będzie do Helle Tyllesen z duńskiej firmy Falcon Social. Pod koniec dnia wystąpi też Jarosław Kuźniar, dziennikarz, który prelekcją o Twitterze domknie klamrą program tegorocznego spotkania. Również w piątek zobaczymy prezentacje konkursowe agencji walczących w konkursie Case Study Festival o tytuł Social Media Super Star!
Organizatorem wydarzenia jest trójmiejska agencja Personal PR. Partnerami wydarzenia są: Twitter, 140 Media, Miasto Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Europejskie Centrum Solidarności oraz Stena Line.
Wszystkie szczegóły dotyczące SMC 2015 znajdują się na stronie: www.socialmediaconvent.pl.