19.02-20.02.2016

MARKETING W KULTURZE | KONFERENCJA

termin | 19–20 lutego 2016 
miejsce
| ECS, pl. Solidarności 1, audytorium
wstęp
| wolny po wcześniejszej rejestracji
rejestracja
| zakończona
organizatorzy | Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Narodowe Centrum Kultury

Jaka była rola mediów społecznościowych w promocji Konkursu Chopinowskiego? Jakie narzędzia promocji i komunikacji stosowane są w Tate Modern i Victoria&Albert Museum w Londynie? Jak skutecznie promować kulturę online i offline? Instytut Kultury Miejskiej oraz Narodowe Centrum Kultury zapraszają 19 i 20 lutego do Gdańska na konferencję dla osób zajmujących się public relations i marketingiem kultury.

Do wygłoszenia prelekcji, dyskusji i opisów studiów przypadku zapraszani są praktycy, zajmujący się wdrażaniem strategii komunikacji w instytucjach kultury i skuteczną promocją projektów kulturalnych. O komentarze poprosimy obserwatorów życia kulturalnego w Polsce i na świecie – dziennikarzy, badaczy kultury, socjologów, twórców. Konferencja łączy ze sobą wiedzę (19 lutego – prelekcje, panele dyskusyjne, prezentacje studium przypadku, krótkie warsztaty) oraz praktykę (20 lutego – szkolenia).

Wśród prelegentów konferencji są m.in.: Jassie Hunt zajmująca się komunikacją i marketingiem w Tate Modern i Victoria&Albert Musuem w Londynie, Natalia Hatalska, Katarzyna Bik z Muzeum Narodowego w Krakowie, Agata Kwiecińska – rzeczniczka Konkursu Chopinowskiego 2015, Aleksandra Stańczuk z Narodowego Centrum Kultury, Olga Wysocka – zastępca dyrektora Instytutu Adama Mickiewicza, Zuzanna Stańska z Moiseum, Łukasz Maźnica z ekultura.org, Anna Król z GoCulture, Marcin Niewęgłowski z Socjomanii, autor bloga CreativeIndustries.co, czy Artur Jabłoński, twórca bloga arturjablonski.com.
Więcej »